Welcome & Enjoy Your Stay!
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Hi Im playin this char atm now

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Zz_MaDNeS_zZ

avatar

Posts : 49
Join date : 2008-10-21
Age : 28
Location : Australia Brisbane

PostSubject: Hi Im playin this char atm now   Mon May 25, 2009 4:17 am

hey guys sorry abt da delay :) well im tryin 2 lvl this char to lvl 95 then i will be on madness till lvl 95
atm im lvl 88 GN=PLAYA_GAMER i was once a glaiver but i though he was weak so i switch to blader now im hell strong :) anywayz heres some screen shot of him. thx guys oh anndd add me pls ^^ especially u allan :P lolol come pvp me again ^^ xD pure ownage lol nah ur all cool ily/ take care ppl













Lv 80+7


Lvl85+5




Cool guy ^^ LOL we waiting for yarkan :P when i was glaiver first kill Bad_boy




AND NOW THE NEW BLADER ^^ +9blade+5shield+5/6set ++5FB accessory =]


AND 2nd time we wait for yarkan He kill it again -.-"


Epic 2 hand ><"


Epic block waited for yarkan 3rd time he got ks by some stupid turks -.-"


My Equipment builder xD shes good at + :S


Crit 100% FTW ^^



AND LAST OF ALL



FIND ME xD i give u 1 mil lol
Back to top Go down
View user profile
DarkMachine
Admin
avatar

Posts : 445
Join date : 2008-04-08
Age : 37
Location : USA

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Mon May 25, 2009 11:52 am

very nice screenies! but where am i? >.>

_________________
§

*Sig by DarkMachineô

|[ /|/|„Á|¨ỉňē |Ŗ]¬– ]|
Back to top Go down
View user profile
Zz_MaDNeS_zZ

avatar

Posts : 49
Join date : 2008-10-21
Age : 28
Location : Australia Brisbane

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Tue May 26, 2009 12:23 am

lol ill take some of me and u when u get on -.-" :P
Back to top Go down
View user profile
GM_franky

avatar

Posts : 172
Join date : 2008-04-12
Age : 26
Location : quebec

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Wed May 27, 2009 2:41 pm

AND MEEHHHH

_________________
Back to top Go down
View user profile
Zz_MaDNeS_zZ

avatar

Posts : 49
Join date : 2008-10-21
Age : 28
Location : Australia Brisbane

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Fri May 29, 2009 4:44 am

lmao okay frank and u !!
Back to top Go down
View user profile
GM_franky

avatar

Posts : 172
Join date : 2008-04-12
Age : 26
Location : quebec

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Fri May 29, 2009 3:29 pm

yay What a Face

_________________
Back to top Go down
View user profile
DarkMachine
Admin
avatar

Posts : 445
Join date : 2008-04-08
Age : 37
Location : USA

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Fri May 29, 2009 11:43 pm



_________________
§

*Sig by DarkMachineô

|[ /|/|„Á|¨ỉňē |Ŗ]¬– ]|
Back to top Go down
View user profile
GM_franky

avatar

Posts : 172
Join date : 2008-04-12
Age : 26
Location : quebec

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Tue Jun 02, 2009 5:40 pm

eww at hat No

_________________
Back to top Go down
View user profile
DarkMachine
Admin
avatar

Posts : 445
Join date : 2008-04-08
Age : 37
Location : USA

PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   Wed Jun 03, 2009 1:15 am

eww at you leaving the guild. it was fun while it lasted i guess. Y.Y

_________________
§

*Sig by DarkMachineô

|[ /|/|„Á|¨ỉňē |Ŗ]¬– ]|
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hi Im playin this char atm now   

Back to top Go down
 
Hi Im playin this char atm now
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» my mythic saga char.
» With which char i have the most fun?
» move character to another realm - Yes, you can.
» University study, Storytelling and games. Tell me your favorite char.
» Undead Character Looks Different in Us Client

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Game it Self :: Screen Shots-
Jump to: